Zîmbiți vă rog

vineri, octombrie 28, 2016


Astăzi vreau să vă povestesc despre ultima mea colaborare și anume cea cu urșii de pluș ^_^.

Mi s-a spus de multe ori că am un zâmbet frumos, dar nu am crezut vreodată că anume zâmbetul mă va face să mă evidențez și să fiu aleasă ca să promovez aceste ghemotocuri pufoase.
Nu m-am gândit mult atunci când mi s-a propus să mă etalez alături de aceste minunății! Ce poate fi mai drăguț de cât atât?

Pot să vă spun că mai mare satisfacție încă nu am primit! Nu am încetat să zâmbesc nici pe o secundă la acest shooting, am fost pozitivă și bine dispusă! Ei bine cum poți să nu te umpli de bucurie atunci cînd ești înconjurată de așa pufoșenii!

*Apropo cînd am ieșit din studiou mă durea și maxilarul la cât m-am râs.
Vreau să vă aduc la cunoștință că ursuleții sunt Made in Moldova și sunt de o calitate înaltă, iar mai nou îi puteți achiziționa online pe maga.md . Site-ul vă pune la dispoziție o gamă largă de culori și diferite dimensiuni. 
Vă las câteva poze ca să vă molipsesc și pe voi!

You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images