The same hat, different style!

duminică, octombrie 30, 2016

Atunci când mi-am comandat această pălărie am știut deodată cum o voi personaliza. 
Toate fundițele, curelușele îmi păreau banale deja. De asta am și decis să completez pălăria cu acest lănțișor argintiu. Cît m-a costat tot? Dacă nu mă greșesc pe pălarie am dat vrio 160 de lei, iar pe lănțișor am plătit 60 de lei. Eu sunt de părere că s-a meritat, 220 de lei o pălărie? O investiție mai mult decât bună și rezistentă în timp. 
Dacă vreau să abordez un stil mai elegant accesorizez pălăria cu bentița ei inițială, iar daca vreau să ma joc un pic cu stilurile optez pentru cealaltă variantă.
Nu am făcut demult poze cu Iulian și nici nu am plănuit în acea zi să facem un lookbook. Eram îmbrăcată ca de la școală, fiincă după cum vedeți este o ținută simplă, dar în schimb comodă.

Eu sper că a-ți avu un weekend minunat, și vă doresc o săptămână reuşită tuturor.

Sper că acest articol v-a fost de folos fetelor :*

You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images