Lace Up Stilettos

sâmbătă, februarie 20, 2016


Iarna e pe sfîrșite, iar asta e motiv de bucurie pentru mine. 
Curînd vom scoate din dulap cele mai subțiri și trendy piese vestimentare.

Recent mi-am achiziționat acest palton, am stat mult la dubii, deoarece doream unul colorat și anume un roz pal sau un turcoaz pal. Pînă la urmă am rămas la această nuanță de gri și asta, deoarece mi s-a părut mult mai practic. Este un palton versatil, îl pot combina cu pantofi cît și cu o pereche de ghete, în ambele cazuri reușind să arate bine. *Gîndul, încă îmi mai este și la un palton colorat, sper ca anul acesta să îmi cumpăr unul.

Pantofii și balerinii cu șireturi au revenit în tendințe, fiind abordați de cei mai renumiți fashion bloggeri. 
Eu m-am îndrăgostit de acești stilettos la prima vedere,astfel că de curînd i-am primit cadou, mare mi-a mai fost bucuria să îi primesc.
 Este o ținută smart casual ce poate fi ușor purtată în timpul zilei cît și seara la o ieșire în oraș.
Sper că v-a plăcut acest outfit, ne revedem curînd.

Mulțumiri pentru poze îi datorez lui Ion Pleș Alexandru, o colaborare spontană și frumoasă am avut. 



















Florence Style - Shoes
Calliope - Shirt
Trend - Coat
TopShop - Jeans 

You Might Also Like

2 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images