The perfect coat!

marți, ianuarie 31, 2017

Dacă în postarea anterioară v-am demonstrat cum putem purta paltonul într-un stil clasic, astăzi vreau să vă demonstrez viceversa.
Eu ador la nebunie să combin paltoanele cu încălțămintea de tip sport, mă ajută oarecum să ies în evidență și plus la toate mă simt și comod.
Paltonul de culoare albastră de la Bobbin am ales să îl asortez cu o pereche de blugi combinați perfect cu o cămașă albă de tip bărbătesc și desigur cu o pereche de ghete strălucitoare.

Din lista accesorilor nu puteau lipsi căciulița și snoop-ul meșterit manual de către albinuța brandului Bobbin, Antonela Gobjilă. Atât de catifelate la atingere și totodată calde ♥
Eu vă doresc o săptămână frumoasă și cât mai multă inspirație.
Revin curând cu un proiect frumos destinat zilei de 14 februarie.

Photo credit: Iacovlev Dima  
 
 Coat - Bobbin
Accesories - Bobbin
Sneakers - Bershka
Shirt - H&M
Jeans - LC Waikiki

You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images