Get ready with me for Valentine's Day #1

marți, februarie 07, 2017



Dragostea trebuie împărtășită în fiecare zi și nu doar în zilele speciale din calendar. Și dacă totuși vă decideți să ieșiți pe data de 14 februarie la o cină romantică sau poate la o întâlnire cu cele mai bune prietene, eu vă vin în ajutor cu o ținută inspirațională.
De la bun început, știam că o să fie vorba de o rochie roșie, fiindcă eu sunt de-a dreptul îndrăgostită de acestă culoare. Până la urmă, ce culoare poate reprezenta mai bine dragostea, dacă nu roșul. 
Rochile de la Liudmila Storojuc sunt nemaipomenite, deoarece colecțiile semnate de ea au un iz mai special, feminin. Dacă vreți să vedeți mai multe modele  de rochii puteți vizita orice magazin marca "Din Inimă" sau să accesați pagină oficială de facebook chiar aici.
Pentru aceste poze, mega frumoase trebuie să îi mulțumesc bunei mele prietene Sofia. Ea știe cum să dea dovadă de profesionalism și dedicare.
De acestă dată, eu am omis orice fel de accesorii și am optat pentru un braț colorat de baloane, care m-au făcut mega fericită (eram mai entuziasmată decât un copil). În caz că doriți ca sărbătoarea voastră să devină mai specială nu ezitați să o decorați și voi cu multe balonașe, aici găsiți o varitate mare și cele mai bune prețuri din oraș!

Mie nu îmi rămâne să vă spun decât că vă pup pe toți și că ne revedem curând cu cealaltă ținută #2.






You Might Also Like

2 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images