Campania ”Împărtășește ceea ce faci mai bine” organizată de către Vinăria din Vale / VIDEO

luni, decembrie 05, 2016


Vinul este făra îndoială, un elixir cântat de poeți, venerat în ritualuri, capabil să ne răsfețe cu aromele lui incredibile. Indiscutabil, vinul a jucat un rol important în întreaga evoluție a culturii și civilizației din cele mai vechi timpuri și până astăzi. 
Am avut ocazia recent să particip la lansarea campaniei ”Împărtășește ceea ce faci mai bine” alături de Vinăria din Vale
Evenimentul s-a defășurat într-un cerc restrâns de oameni: interpreți, jurnaliști, bloggeri; și a avut ca scop promovarea combinațiilor corecte dintre vin și bucate. Cel care ne-a desfătat papilele gustative, a fost nimeni altul decât bucătarul-șef, Petru Chicu.

Am avut ocazia să degustăm trei tipuri de bucate ce se contopesc extraordinar de bine cu vinurile de la "Vinăria din Vale", două din ele fiind din produse de pește și cum se cuvine după regulă am ales să le combinăm cu un vin alb sauvignion. Cea din urmă rețetă a fost carnea de vită, servită cu kaki și sparanghel, combinată cu un vin roșu, Chardonnay mai exact.
A fost o seară perfectă, adică ce poate fi mai bine decât un pahar de vin bun și o atmosferă bine încinsă de către Natalia Barbu.
Eu sunt o iubitoare de vinuri, mai ales de cele albe și rosè, iar "Vinăria din Vale" face parte din preferatele mele(cu toată sinceritatea!) NU aș face niciodată piar la ceea ce nu îmi place.












You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images