5 Perechi de încălțăminte esențiale în garderoba ta

miercuri, noiembrie 02, 2016


Suntem femei, deci iubim pantofii. Și nu doar pantofii, ci toate tipurile de încălțăminte, fie că au toc sau talpă plată, fie că-s negre sau colorate. Am vrea să avem câte o pereche pentru fiecare zi, dacă s-ar putea. Un dressing de 5 pe 5 și un spațiu pentru pantofi cu minim 30 de perechi cred că ar fi visul oricărei persoane de sex feminin. Recunosc, eu nu port tocuri atât de des, dar vreau să am orice tip de pantof, pentru a fi pregătită în orice situație. Nu toate evenimentele cer aceeași încălțăminte sau aceeași ținută. Uneori simțim nevoia de ceva mai lejer, alteori de ceva mai elegant. Dar cum ne alegem perechea potrivită de încălțăminte?
Eu v-am pregătit câteva idei, 5 perechi de încălțăminte care cred că nu trebuie să lipsească din garderoba nici unei femei. 
Aveți link direct la orice pereche de încălțăminte în caz că vă cade ceva cu tronc.

1.Dacă tot ne aflăm în perioada rece a anului voi începe desigur cu cizmele peste genunchi, care au devenit un adevărat trend în rândul fashionistelor din întreaga lume. Cizmele peste genunchi adaugă o doză sănătoasă de sex appeal look-ului tău, astfel că le poți purta cu rochii sac sau haine supradimensionate care nu-ți pun silueta în valoare.
Over Knee Boots HERE

2.Dacă până acum, pantofii sport erau potriviți doar pentru ținutele de același gen si purtați la sală sau atunci când facem sport în aer liber, acum eleganța este mai indulgentă și ne permite să facem cele mai sofisticate combinații. Modele fabuloase de pe covorul roșu ne demonstrează cât de spectaculos sunt asortate ținutele elegante cu o pereche de trainers colorați și cât confort avem atunci când alegem să îi purtăm.
Nude Trainers HERE

3.Eu recunosc, nu am fost întotdeauna o fană al acestui tip de încălțăminte. Însă, în ultimul timp, datorită diverselor modele întâlnite atât în magazine, cât și pe site-urile de cumpărături online, mi-au intrat la inimă și singurul remediu este să îmi cumpăr și eu măcar o pereche. Sandalele gladiator nu sunt o noutate în materie de modă, însă acum se află în lumina reflectoarelor, fiind puse în prim-plan de designeri, de brandurile mass market și de fashionistele din toată lumea.
Block heel buckled sandals HERE

4.Sandalele cu șiret pot fi o reinterpretare a celor gladiator într-un stil mai fin, mai feminin . Sunt ultra-sexy și se pare că lumea nu se mai satură de ele.
Lace-up sandals HERE

5.Indiferent de sezon sau tendințe, pantofii stiletto au fost întotdeauna o alegere sigură pentru o petrecere sau o întâlnire la care trebuie să faci furori. Sexy, eleganți, chic și putându-se asorta la absolut orice ținută, pantofii stiletto sunt un must have în garderoba oricărei femei irezistibile.
Lace-up Stiletto HERE






You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images