Leather Jacket

marți, noiembrie 17, 2015



Cum am și promis , am revenit cu o nouă colaborare , mai multă imaginație și cu multe forțe! 
Sincer să vă spun , nu știu de unde și cum , dar am adunat atîta energie în ultima săptămînă și planific în continuare mai multe proiecte . Am foarte multe idei care cu siguranță curînd vor fi expuse pe blog și sper să vă placă și vouă. Pozele ce le vedeți mai în jos mi-au întrecut așteptările , este exact ceea ce îmi doream. Sunt făcute de un fotograf talentat a cărui viziuni sunt nemărginit de bogate și frumoase. El este Iulian Marusic și împreună ne propunem să facem lucruri grandioase și plăcute ochilor , lucrările lui le găsiți aici și sper să rămîneți plăcut inspirați ca și mine!
Geaca de piele rock style este un musthave în acest sezon , așa că nu ezitați să o îmbrăcați , fiindcă ea mereu va completa outfit-ul fie casual sau elegant.
A ieșit o combinație reușită care sper că vă va inspira. :*
revin curînd ... 




















You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images