Black coat

luni, noiembrie 23, 2015


Anul ăsta am avut parte de cea mai frumoasă toamnă , cred eu , atît de colorată , caldă și senină. Păcat că aceste zile sunt pe sfîrșite. Curînd va bate iarna la ușă , iar cînd scriu iarna , ma gîndesc la frig , ninsoare și ca finele oricărei ierni ploaie și așa zisul  "glod", dar să nu mă duc cu gîndul prea departe.
Niciodată nu am îndrăgit-o , poate doar pentru un singur motiv : ziua mea de naștere ! 
Cîteva săptămîni în urmă am avut o ședință foto spontană , după ore , fiind obosită , flămîndă și nu pre aranjată. Credeam că nu voi izbuti cu niște poze deosebite , dar dacă sincer am rămas imresionată și sper și vouă să vă lase aceeiași amprentă . 
Photo credit : Sophie DREAM Photography  :*























You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images