MIDI SKIRT

miercuri, aprilie 20, 2016


A trecut ceva vreme de cînd nu am scris nimic pe pagină. 
M-am convins încă odată că administrarea unui blog necesită timp şi asta înseamnă dedicare totală dacă tinzi spre succes. În fine, eu astăzi nu vreau să vă povestesc despre blogging fiindcă nu le știu încă pe toate.Așadar să trecem la subiectul propus.

Fusta midi rămâne la mare căutare și în anul 2016 ajutându-ne să fim feminine, dar și sexy în același timp.
 Aceasta ne ajută să scoatem ținutele din anonimat și marele lor avantaj constă în faptul că le putem purta, atât în ținute casual, cât și în ținute elegante.
Aceste fuste nu au o mărime standard, astfel că în funcție de înălțimea posesoarei le vei zări deasupra sau sub genunchi. Fustele midi sunt ideale pentru persoanele înalte în schimb nu le avantajează pe cele scunde, dar asta nu înseamnă că cele din urmă nu le pot purta.
În rest fustele midi nu sunt pretențioase astfel că pot fi purtate cu tricouri, topuri, cămăși, corsete, etc., după preferințele fiecărei fashioniste. Poți opta pentru ținute monocromatice sau dimpotrivă le poți asorta.

După cum vedeți în poze am încercat și eu această tendință a sezonului. Inițiat, m-am axat pe culoarea neagră dar totuși în final am ales bordo. Pentru voi, cele interesate îl pot recomanda cu brio pe Alex Ciobanu, cel care mi-a meșterit fustița. Daca să ne referim la calitate și comoditate și aici sunt toate la un nivel înalt. Așa că fetelor nu ezitați să achiziționați și voi una.

Ca deobicei datorită lui Iulian m-am ales cu poze minunate și țin să vi-l recomand și vouă cu încedere!

















Shirt: Calliope
Shoes: Florence Style
Necklace: Next accesories
Skirt: by Alex Ciobanu

You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images