Mall of Fame 2

duminică, martie 20, 2016


Am deja cîteva zile de cînd încerc să scriu această postare și mereu nu îmi ajungea timp sau poate eram prea leneșă, totuși am prins ceva timp liber și am început să scriu. Astăzi nu e vorba de mine, ci de evenimentul la care am participat săptămîna trecută.

Centru comercial Shopping Malldova a găzduit pentru a doua oară consecutiv evenimentul Mall of Fame. Tema evenimentului a fost "Dress for succes" și să nu credeți că au fost prezentate doar ținute de birou, organizatorii au avut drept scop să arate ținute demne de succes și în alte domenii.

Iar dacă la prima ediție au fost prezentate outfit-uri doar pentru femei de data aceasta au avut un rol important și bărbații.

Am rămas încîntată de ceea ce am văzut, findcă am aflat cele mai noi tendințe de sezon, trucuri și sugestii despre shopping-ul de toate zilele și pe lîngă toate astea am luat și o lecție de viață și stil de la invitata specială Andreea Esca. Ea a reușit să condimenteze seară tuturor celor prezenți, are un șarm aparte femeia asta!

Aceste tipuri de evenimente sunt foarte bine venite în țara noastră, fiindcă fiecare din noi pleacă cu ceva util acasă. Eva Elena și Ina Mămăligă sunt sufletul acestui proiect frumos, eu aștept cu nerăbdare și alte ediții.


You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images