Blogo-fashion day

miercuri, decembrie 02, 2015


La data de 21 noiembrie a avut loc un eveniment , iar din titlu probabil ați înțeles că mă refer la Blogo-fashion day. 

Organizat și găzduit de către salonul de vestimentație autohtonă "Cosânzeana",  evenimentul a fost la prima sa ediție și a avut ca scop să adune blogerii și producătorii autohtoni pentru a crea o comunitate de sprijin și susținere reciprocă.
Tema de discuție a fost "Cum să utilizăm rețelele sociale ca mod de promovare" , am însușit multe lucruri noi , folositoare și pentru mine .
Avem foarte multe branduri autohtone de care nu avem habar marea majoritate dintre noi. Pînă acum mă uitam cam sceptic la produsele autohtone , dar după acest eveniment am sesizat că lucrurile făcute în țara sunt extrem de calitative și făcute cu suflet. Brandurile prezente la acest eveniment au fost Hermina Blue , Patrinichi Stil , Capricorn și Alina Bradu unicul cunoscut de mine pînă în acea zi. Fiecare din acest brand are o istorie interesantă în spate .

Am rămas impresionată , sincer vă spun . Fiecare brand m-a copleșit intr-un fel aparte ,încît la final eram un pic confuză atunci cînd trebuia să îmi dau votul pentru cel care mi-a plăcut mai mult .
Eu vă îndemn să vizitați magazinul  "Cosânzeana" , ve-ți găsi lucruri frumoase pentru toate vîrstele. Țărișoara noastră este un generator de oameni creativi la baza cărora stau prea frumoasele noastre motive tradiționale , toate acestea trebuie susținute în primul rînd de noi , cei de acasă.
 Vă las cu poze de la eveniment , revin curînd cu postări...












You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images