Wedding Part 1

sâmbătă, septembrie 26, 2015


               

Cei care mă urmăresc pe facebook si instagram , probabil au văzut ca am fost ieri la o nuntă .Nu o pot numi nuntă , fiindcă a fost doar o cununie religioasă , dar pînă înspre seara cheful s-a încins deoarece așa se cuvine la moldoveni. 
Pentru aceasta ocazie am ales o ţinută lejeră , dar gîndită cu gust . În 5 minute am decis ca voi purta fustă neagră cu imprimeu elegant , asortată cu o bluză în culoarea nude care îmi place mult . Cu accesorile nu m-am complicat foarte mult , am optat pentru un colier masiv care s-a asortat de minune  .Și nu în ultimul rînd pantofii stiletto și geanta neagră.
Hope you like it! :*

revin săptămîna viitoare cu partea a 2 :)



                         


                          





                 

Fusta VICOLO
Bluza NEXT
ZARA Pantofi ,colier
Geanta Vera Pele 

You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images