Black&Pink

vineri, aprilie 17, 2015


 Începutul primăverii din acest an nu a fost atît de frumos precum am crezut că va fi , chiar foarte friguros după părera mea. Însă de cîteva zile încoace soarele ne bucură cu vreme frumoasă. Ne-a făcut să lăsăm hainele groase deoparte și să le scoatem pe cele mai colorate si subțiri.


Culoarea roz este una din tendințele acestui an așa că nu ezitați să o asortați în ținuatele voastre.Pentru că rozul este amuzant, auto-ironic, romantic și vesel și pentru că poate spune foarte multe despre curajul celei care îl poartă.Eu încerc să-l integrez în ținutele mele, însă recunosc că nu e cel mai ușor lucru, este o culoare pretențioasa care cere o anumită atitudine. Apropo , culoarea hainelor pe care le purtam ne influenteaza starile fizice si psihice , iar uneori coloristica hainelor care le purtam , influenteaza si atitudinea celorlalti. Eu vă las cu cîteva poze  :* Have a nice day ! 


  
                                                                                     
                                                                                                                                                                                                         


 

You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images