Moldova Fashion Days

joi, martie 10, 2016


Bună tuturor, probabil că deja v-ați și dat seama despre ce vreau să vă povestesc astăzi... Moldova Fashion Days, exact cel mai recent eveniment unde am avut deosebita plăcere să fiu prezentă.
Am participat pentru prima oară la un astfel de fashion show și sper că nu pentru ultima oară.
Evenimentul a avut loc pe 5 și 6 martie, două zile dedicate modei autohtone. Eu, din păcate nu am reușit să ajung la deschidere, dar mi-am făcut datoria de blogger în a doua zi. A fost un show bine organizat, cu oameni din această sferă și muzică bună. 





Brand-urile autotone nu încetează să ne surpindă, am văzut colecții rafinate, bine gîndite, stilate și demne de a fi purtate nu doar pe podium. 
În ziua a doua au participat 11 brand-uri autohtone, fiecare avînd ceva special. 
M-au surprins: The Flavour Atelier, Liudmila Storojuc, EHO by Evghenii Hudorojcov și nu în ultimul rînd, ținutele pentru pici made by Miss Vivien. 
Aceste 4 brand-uri mi-au furat inima și nu doar mie. 

THE FLAVOUR ATELIER

Chiar dacă a participat pentru prima dată ca brand Din Inimă, Daniela Culev a reușit să se facă remarcată cu o colecție deosebită care cu siguranță a rămas bine întipărită în memoria celor prezenți la show.

Liudmila Storojuc

O altă colecție stilată a fost și cea a designer-ului Liudmila Storojuc. A pledat mai mult pentru un stil casual însă nu au lipsit și piesele elegante

EHO by Evghenii Hudorojcov

În colecția by EHO au fost prezente culori pastelate, pudră și auriu. Evgheni și-a prezentat colecția toamnă/ iarnă 2016-2017 fiindcă cea de Primavara-Vara, creatorul a prezentat-o deja la Paris, o mare realizare și mîndrie pentru noi.

MISS VIVIEN


Probabil asta a fost cea mai veselă și dulce parte a serii. Miss Vivien a pregătit ținute stilate pentru micii învățăcei, hăinuțe  cu print floral pentru domnițele cochete, precum și modele în stil casual. "Cireșica de pe tort" au adăugat-o copiii, zîmbetul lor ne-a flatat pe toți cei prezenți acolo.
***
Din cele văzute pe rețelele de socializare pot afirma că mi-au plăcut și din prima zi două brand-uri și anume colecția semnată Georgette, și O'Blanc.


 Vă pupp :*

Sursă foto - Din inimă, Alex Morgoci.












You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images