Part 2

sâmbătă, octombrie 03, 2015


Bună tuturor :* 

Toamna este un sezon cu adevărat magic, ce oferă un spectacol coloristic fascinant. Dacă uiți de vremea deprimantă și vezi doar frumuseţea naturii , te poţi trezi inspirată ca și mine.

Pentru evenimentul ce l-am avut , eu am ales culoarea roşie care chiar m-a prins foarte bine și asta datorită culorii părului și pielii. Știu că internetul anul ăsta a fost bombardat cu poze de acest gen de rochii , însă eu chiar nu am putut ezita să nu îmi achiziționez și eu una , căci așa suntem noi fetele. Îmi place mult , e atît de simplă , dar oferă atît de multă fineţe. Am ales iarăşi o pereche de pantofi stiletto , doar că de data asta mai înalţi , care s-au asortat foarte bine , și ca accesoriu o brăţară .

Sper că și voi veţi opta pentru culoarea roşie , fiţi curajoase ! :* ...
     

                     







You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images