Black is my happy color

miercuri, ianuarie 27, 2016




Vedeți fața asta bine dispusă de mai sus, păi exact așa arăt eu la moment. Săptămîna aceasta pentru mine a început mai bine decît mă așteptam, iar asta deoarece mi s-a propus să fiu protagonista unui reportaj difuzat de către o emisiune TV. E neobișnuită un pic senzația asta cînd te vezi la televizor, mă mîndresc, mi-am dovedit mie și celor apropiați că dobîndesc performanțe într-un timp scurt. 

Iar veștile nu se opresc aici, am mai avut ocazia să ofer un interviu pentru o revistă online, unde am povestit despre blog și multe altele. Veți vedea articolul curînd, pînă atunci vreau să vă prezint un nou outfit, simplu și totodată stilat.
Vă las pînă ce cu aceste poze minunate efectuate de către Marin Crețu, îți mulțumesc! 












 




You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images