AVON aduce fericire bloggerițelor.

sâmbătă, ianuarie 24, 2015

Mie mereu îmi place să arăt bine și cred că ca și majoritatea femeilor.Fiecare suntem frumoase în propriul fel , produsele cosmetice fiind armele noastre secrete care ne pun în evidență frumusețea și contribuie la crearea unei imagini impecabile."Ador încrederea în mine pe care mi-o dă machiajul."Tyra Banks
Recent compania AVON a organizat o întîlnire unde a invitat 5 blogherițe pentru a ne oferi cadouri de Crăciun și a aduce fericire în sufletele noastre . Din păcate la acel eveniment eu nu am putut ajunge , dar ei nu au încetat să facă surprize frumoase.
  Doina Babcinschi ne-a contactat pentru o nouă colaborare , la care am participat cu drag.

 Inițial era vorba doar de două produse ; Rujul Ultra Color Indulgence în nuanța Garden Rose (o culoare superbă de durată) și Super extend eye liner (black) , în cutiuță am mai găsit cîteva surprize și este vorba despre un spray pentru fixarea machiajului de care am rămas foarte mulțumită și îl recomand , 3 perechi de cercei care mi-au plăcut extrem de mult și cred că o să vă placă și vouă . Ultima surpriza a fost un parfum "Cherish"  de-a dreptul fenomenal cu un miros desăvîrșit și foarte durabil , fetelor nu ezitați să îl cumpărați atunci cînd va apărea pe piață și zic asta fiindcă noi am fost printre primele care au testat acest parfum și de asemenea și rujurile pentru a ne expune părerile personale pe blog și a vă le recomanda să rămîneți la fel de mulțumite ca și noi.


 Rujurile au apărut joi(22.01.2015) fiind lansarea principala în noua broșura. De parfum însă o să vă puteți bucura abia la sfîrșit de februarie , așă că așteptați noua vedetă , parfumul "Cherish" va face furori în primăvara ce se apropie. 




 Am rămas foarte mulțumită de calitatea înaltă a produselor , care o să îmi fie de folos și vă îndemn și pe voi cititoarele ce îmi citiți blog-ul să achiziționați produsele Avon
                                   


You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images