Blogherite cu coronite

luni, august 11, 2014

 Atelierul de feminitate a organizat un eveniment frumos , numit : Blogherițe cu coronițe ce a avut loc la VATRA , un complex turistic cu tematică tradițională.







.
La acest workshop am participat eu și încă 6 blogherițe , a fost o zi pe cît se poate de productivă, unde am învățat lucruri noi, de care înainte nu aveam habar . Accesorile handmade mi-au plăcut din totdeauna și uite, că ieri am avut ocazia de a confecţiona coronița mea proprie la care am depus multă stăruinţă , și sper ,că pînă la urma s-a văzut rezultatul. A fost o experienţă extrem de palpitantă  pentru mine .


Dar, pe lîngă coronițele ce le-am confecţionat, ne-am bucurat și de o degustare a vinurilor organizată de fabrica SĂLCUȚA  din raionul Căușeni, care are o istorie deja de două  decenii și se mîndreşte cu o varietate exclusivă de vinuri cum ar fi  SAUVIGNION BLANC , CHARDONNAY , PINOT GRIS , CABERNET , MERLOT , PINOT NOIR și multe altele . Dacă sincer am rămas plăcut surprinsă de calitatea  vinurilor și încă odată m-am convins că avem cu ce să ne mîndrim .Nu aş putea să nu o menţionez pe Doamna Maria al cărei nume nu-l cunosc ,din păcate,însa  a fost o gazdă excelentă ,care ne-a dezvaluit cîteva din secretele degustării vinului și cum a relatat  dumneaei aceasta la fel este o artă . 




La final ne-am bucurat stomăcelele cu niște plăcinte făcute "la soviste" și de ciocolate .Noi ne-am ales cu cadouri .....mulțumim SĂLCUȚA , AVON , WELNESS LAND și CIOCOVILLE.

Cu toate că mă cunoşteam cu Vlada Cotorobai și Lia Ciutac ,cu blogherițele Elena Braga , Kristina Gurez , Anișoara Gorea și Gabriela Olaru m-am cunoscut acolo . Mă bucur că am făcut cunoștință ,fiindcă a fost multă energie pozitivă între noi . Atelierului de feminitate îi mulţumim încă odată pentru o duminică perfectă. Și nu uitați că săptămîna viitoare la VATRA va avea loc Festivalul Etno-Balcanic. Vă așteptăm !







https://www.facebook.com/AtelierdeFeminitate
https://www.facebook.com/WellnessLandBeauty
https://www.facebook.com/Ciocoville


You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images